TEKNOLOJİ

Alan Wake ve Control serilerinden daha fazla kâr elde etmeyi hedefliyor

Remedy Entertainment, Alan Wake ve Control Serilerinin Yeni Oyunlarını Daha Hızlı Çıkarmayı Planlıyor

Remedy’nin CEOsu Tero Virtala, şirketin her iki serinin yeni oyunlarını daha kısa sürede çıkarmak ve piyasaya sürme sıklığını artırmayı amaçladığını belirtti. Virtala, Alan Wake ve Control ile artık iki köklü seriye sahip olduklarını ve hedeflerinin yüksek marka bilinirliğine ulaşmak, daha düzenli oyun çıkarmak ve gelir elde etmek olduğunu ifade etti.

Alan Wake 2’nin 1. oyundan tam 13 yıl sonra piyasaya sürüldüğünü göz önünde bulundurduğumuzda, bu güzel bir gelişme olarak nitelendirilebilir. Remedynin şu anda Alan Wake 2 için her ikisi de bu yıl çıkacak olan iki DLC üzerinde çalıştığını belirtmek gerekir. Control 2 ise ön prodüksiyon aşamasında.

Alan Wake 2’nin geliştirilmesinde Silent Hill serisinin de etkisi olduğunu belirten oyunun yönetmeni Kyle Rowley, atmosfer ve sesin oyunun temel dayanaklarından biri olduğunu vurguladı. Rowley, GamingBolt röportajında Alan Wake 2’nin korku tarzını şu şekilde tanımladı: “Atmosfer ve sesin oyuncuyu yavaşça içine çeken, ağırlık bir tür olduğu söylenebilir.”

Rowley, psikolojik korku unsurları ve istenen atmosferin yansıtılması için Silent Hill serisinden ilham aldıklarını belirtti. Oyunun yönetmeni, karakterlerin ruh halini sergilemek için oyun mekaniği ve tasarımında istikrarsızlık, kaygı ve paranoya hissi gibi unsurlara yer verdiklerini ifade etti. Ayrıca, Alan Wake 2’nin birinci oyundan farklı olarak iki karakter üzerinden ilerleyen yapısının uzun zamandır uygulamak istedikleri bir fikir olduğunu da paylaştı.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu